عارف ربیعیان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

خرید جزوه آموزش فیزیک

دسته بندی :فیزیک ۱ دی ۱۴۰۲ عارف ربیعیان 172
استاد فیزیک

آموزش درس فیزیک در سال‌های اخیر نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است، در حال حاضر روش‌های تدریس تغییر کرده‌اند و معلمان نیز از روش‌های مختلف برای تدریس استفاده می‌کنند. اغلب معلمان یک جزوه آموزش فیزیک مختص خاص خود را برای تدریس درس فیزیک دارند چرا که نمی‌توان با اتکا به کتاب درسی به تنهایی برای آموزش فیزیک اقدام کرد. جزوه آموزش فیزیک به دلیل جامع تر و کامل تر بودن و نیز توضیحات بیشتر در ارتباط با اطلاعات داخل کتاب فیزیک برای یادگیری دانش آموزان مفید است.

 

آموزش و پرورش در چند دهه اخیر به طرز چشمگیری تکامل یافته است. دورانی که دانش‌آموزان مجبور بودند منفعلانه بنشینند و فقط گوش دهند در حالی که معلمشان سخنرانی‌های طولانی می‌کرد، گذشته است. روش‌های آموزشی جدید در کلاس‌های فیزیکی و مجازی ادغام شده‌اند و به طور قابل توجهی تجربه یادگیری و حفظ دانش را بهبود می‌بخشند. بنابراین، این رویکردهای جدید برای آموزش چیست؟ چه یک معلم آموزش ابتدایی باشید یا آموزش عالی یا یک مربی آنلاین، باید خود را با این روش‌های مدرن و پیشرفته تدریس آشنا کنید تا آموزش‌های موثر ارائه دهید و یادگیرندگان خود را درگیر خود نگه دارید.

آموزش فیزیک

آموزش فیزیک

روش‌های نوین تدریس که همه معلمان باید بدانند

روش‌های تدریس زیر کلاس شما را متحول می‌کند. تا آنجا که ممکن است برای ایجاد تجربیات یادگیری متحول کننده برای دانش آموزان خود، ادغام کنید.

  1. کلاس درس معکوس

بیایید با محبوب ترین روش تدریس مدرن شروع کنیم. روش‌های تدریس سنتی آموزش می‌دهند که فراگیران ابتدا در کلاس درس با موضوع آشنا شوند، سپس به طور مستقل در خانه مطالعه کنند.در یک کلاس درس معکوس، دانش آموزان ابتدا در مورد موضوع به تنهایی یاد می‌گیرند، سپس به کلاس درس می‌آیند تا سوالات را حل کنند و با یک پروژه مشارکتی یا فعالیت دیگری که متناسب با موضوع موضوع باشد، تمرین کنند.این روش به دانش آموزان کمک می‌کند نقش فعال داشته باشند و خودمختاری در کلاس داشته باشند.

 

  1. یادگیری لمسی

که به عنوان یادگیری حرکتی نیز شناخته می‌شود، یادگیری لمسی از طریق نمایش‌ها و فعالیت‌های عملی انجام می‌شود. این روش تدریس برای کلاس‌های درس آنلاین نیز کاربرد دارد، به طوری که معلم یک فعالیت را نشان می‌دهد و یادگیرندگان به طور همزمان از خانه خود تمرین می‌کنند. این بهترین برای موضوعات و مهارت‌های عملی است که در آن فراگیران باید مهارت خود را توسعه دهند یا چیزهایی بسازند.اصطلاح یادگیری لمسی به یادگیری فعال و مشارکتی اشاره دارد. با کار کردن با همان سرعت معلم، می‌توان اشتباهات را فوراً شناسایی و اصلاح کرد و از ایجاد یک تکنیک اشتباه توسط زبان آموز جلوگیری کرد.

 

  1. VAK Learning

یادگیری VAK گسترده تر از روش لامسه ذکر شده در بالا است، زیرا هر سه نوع مختلف یادگیرنده را شامل می‌شود: دیداری، شنیداری و حرکتی.

 

  1. یادگیری پروژه محور

در یادگیری پروژه محور، معلم یک پروژه عملی یا نظری را تعیین می‌کند و دانش آموزان باید برای تحقق پروژه تلاش کنند. هدف پروژه‌ها حل مشکلات زندگی واقعی است و نه مسائل انتزاعی.شما می‌توانید پروژه‌ها را به صورت جداگانه یا در تیم‌های کوچک اختصاص دهید. در هر صورت، کار بر روی یک پروژه بهترین نمونه یادگیری فعال است. خلاقیت و حل مسئله را افزایش می‌دهد و دانش آموزان را به تفکر عملی دعوت می‌کند.

 

  1. یادگیری مبتنی بر مسئله

در حالی که یادگیری مبتنی بر مسئله شبیه به یادگیری مبتنی بر پروژه است، تفاوت آن در این است که مشکل قبل از آموزش هر چیز دیگری ارائه می‌شود.فراگیران برای تصمیم گیری در مورد بهترین اقدام برای تکمیل پروژه با یکدیگر یا جداگانه کار می‌کنند. در یادگیری مبتنی بر مسئله، سطح دشواری به تدریج افزایش می‌یابد، همانطور که از دانش پایه و کشف اولیه به پروژه‌های پیشرفته تر حرکت می‌کنیم.

 

  1. یادگیری مشارکتی

یادگیری مشارکتی یک اصطلاح کلی است که شامل هر پروژه یا فعالیتی است که فراگیران با یکدیگر همکاری می‌کنند. یک طرح درس مبتنی بر یادگیری مشارکتی به ایجاد مهارت‌های نرم ارزشمند مانند کار گروهی، تفویض اختیار، مدیریت زمان، همکاری، تصمیم‌گیری و مهارت‌های اجتماعی کمک می‌کند.از طریق فعالیت‌های مشارکتی، فراگیران شروع به کار بر روی خودآگاهی خود می‌کنند، زیرا باید نقاط قوت خود را ارزیابی کنند و نقش خود را در آن انتخاب کنند. پروژه بسته به مهارت آنها این واقعیت که همه اعضای گروه در قبال نتیجه پاسخگو هستند به آنها می‌آموزد که چگونه اقدامات آنها می‌تواند بر کل گروه نیز تأثیر بگذارد.

 

  1. یادگیری مشارکتی

این روش یادگیری شبیه به یادگیری مشارکتی است. معلم دانش‌آموزان را در گروه‌های کوچک سازمان‌دهی می‌کند، به هر یک از اعضا نقش و وظیفه خاصی را برای انجام دادن اختصاص می‌دهد. در یادگیری مشارکتی، دانش آموزان یک هدف مشترک برای رسیدن به آن دارند – در کنار آن، آنها یاد می‌گیرند که همکاری کنند، مسئولیت پذیر باشند و روحیه تیمی را توسعه دهند.

 

  1. یادگیری مبتنی بر بازی

یادگیری مبتنی بر بازی تقریباً همان چیزی است که این اصطلاح توصیف می‌کند – استفاده از بازی‌ها به عنوان بخشی از فرآیند آموزش. بازی‌ها دارای یک عنصر یادگیری فعال هستند و به ویژه جذاب هستند، زیرا نوعی «حواس پرتی» از یادگیری معمولی هستند. بازی‌های آنلاین، گروهی یا نقش آفرینی همگی می‌توانند بخشی از برنامه درسی باشند. بازی‌ها به طور خودکار محیط آموزشی را سرگرم کننده می‌کنند و یادگیری به یک ماجراجویی تبدیل می‌شود. به عنوان مثال، منابعی مانند ABCmouse بازی‌های خواندنی تعاملی را در پلتفرم خود گنجانده‌اند، بنابراین تجربه یادگیری را با ترکیب سرگرمی با آموزش افزایش می‌دهند.طبق تعریف، بازی‌ها معمولاً شامل حس پاداش و موفقیت می‌شوند، به همین دلیل است که می‌توانند برای یادگیرندگان انگیزه زیادی داشته باشند. شبیه به یادگیری مبتنی بر بازی، گیمیفیکیشن است که مکانیک بازی -و نه لزوماً بازی‌های واقعی- مانند امتیازات، سطوح، نشان‌ها و تابلوهای امتیازات را شامل می‌شود.

 

  1. یادگیری مبتنی بر تحقیق

یادگیری مبتنی بر تحقیق یک رویکرد یادگیری رایج در آموزش مدرن است. معمولاً معلم یک سؤال باز می‌پرسد یا پروژه‌ای را تعیین می‌کند و فراگیران تحقیقات خود را انجام می‌دهند تا پروژه را تکمیل کنند یا نظریه‌ای را تشکیل دهند. دانش آموزان می‌توانند این فعالیت‌ها را به صورت فردی یا در گروه‌های کوچک انجام دهند. معلم می‌تواند روش تحقیقی را که باید با آن کار کنند در اختیار زبان آموزان قرار دهد یا به زبان آموزان اجازه دهد که خودشان آن را کشف کنند. یا، همه چیز می‌تواند از صفر شروع شود و دانش آموزان خودشان این سوال را مطرح کنند و خودشان روی راه حل کار کنند.یادگیری مبتنی بر پرس و جو مهارت‌های تحلیلی و استدلالی و کنجکاوی ضروری را ایجاد می‌کند. دانش آموزان یاد می‌گیرند که مدبر و مراقب باشند. در سطح ثانویه، این رویکرد در افزایش مهارت‌های ارتباطی و ارائه نیز موثر است.

 

  1. یادگیری مبتنی بر تفکر

یادگیری مبتنی بر تفکر می‌تواند (و باید) با همه سبک‌های تدریس ترکیب شود زیرا یک نوع یادگیری «مکمل» است. یک فعالیت مبتنی بر تفکر، پرسیدن سؤالات عمیق تر و «به چالش کشیدن» حقیقت یک واقعیت معین است.یادگیری مبتنی بر تفکر همچنین می‌تواند به شکل بازاندیشی در خود پس از تکمیل یک پروژه باشد. معلم فراگیران را تشویق می‌کند تا تشخیص دهند که چه چیزی در روش شناسی آنها درست و چه چیزی اشتباه بوده و در عوض چه کاری می‌توانستند انجام دهند. این استراتژی آموزشی تفکر انتقادی، مهارت‌های تفکر تحلیلی و خودآگاهی را افزایش می‌دهد.

 

  1. یادگیری مبتنی بر شایستگی

یادگیری مبتنی بر شایستگی را می‌توان همراه با روش‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار داد. در یادگیری مبتنی بر شایستگی، معلمان از ارزیابی‌های یادگیرنده و پروژه‌های عملی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که یادگیرنده به اهداف یادگیری مورد نظر دست یافته است و برای ادامه تحصیل مناسب است. سطح دشواری پیشرفته‌تری.یادگیری مبتنی بر شایستگی به طور پیش فرض شخصی شده است. برنامه درسی دوره از پیش تعیین شده نیست. به طور مداوم بسته به عملکرد دانش آموز تنظیم می‌شود. یادگیری مبتنی بر شایستگی از یادگیری عمیق پشتیبانی می‌کند – ارزیابی یادگیرنده این نیست که آیا یادگیرنده حقایق را به خاطر سپرده است یا خیر، بلکه این را اندازه گیری می‌کند که آیا آنها واقعاً می‌توانند دانش خود را عملی کنند.

 

  1. یادگیری مستقل

در یادگیری مستقل، دانش آموزان کنترل کامل یادگیری خود را دارند، از انتخاب چیزهایی که می‌آموزند و چگونه یاد می‌گیرند. خود را ارزیابی کنند معلم هنوز هم می‌تواند بخشی از این فرآیند باشد، اما نقش آنها به یک تسهیل کننده تغییر می‌کند. آنها می‌توانند با دادن مطالب آموزشی و بازخورد در مورد پیشرفت دانش آموز از آنها حمایت کنند.یادگیری مستقل به همان اندازه که شخصی و انعطاف پذیر است است. به زبان آموزان استقلال و آزادی کامل می‌دهد. از سوی دیگر، اغلب فاقد مسئولیت پذیری است و برای انجام آن نیاز به خودانگیختگی زیادی دارد.

بهترین روش تست فیزیک

بهترین روش تست فیزیک

فیزیک موضوع سختی است که نیاز به ذهنی باز و رویکرد درست دارد. در ادامه مقاله روش‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا درس فیزیک را راحت تر متوجه شوید بررسی خواهیم کرد.

  1. سعی کنید ادامه دهید و اگر عقب افتادید، بهبودی را در اولویت قرار دهید

فیزیک یکی از آن دروسی است – مانند ریاضیات – که دانش خود را از یک پایه اصلی به سمت بیرون و به سمت بالا قرار می‌دهد. اگر فقط یک قسمت از اطلاعات را از دست بدهید، ساختار می‌تواند متزلزل و ناپایدار شود، که می‌تواند زندگی را برای همه شما ترم سخت کند.به این ترتیب، مهم است که با رشته‌ای به فیزیک نزدیک شوید تا با خواندن‌های تعیین شده همگام شوید، مشکلات را به طور منظم تمرین کنید، و روزانه مطالب قدیمی را مرور کنید تا از حافظه محو نشود. در اینجا چند نکته قوی برای مطالعه فیزیک وجود دارد:

بررسی فصل‌های کتاب درسی مربوطه قبل از کلاس، مهم ترین نکات را یادداشت کنید تا مغز برای یادگیری در هنگام حضور در کلاس آماده شده است و به این ترتیب می‌توانید از زمان کلاس برای توجه و پرسیدن سؤالات استفاده کنید.

تمرین کنید تمام مسائل موجود در کتاب درسی را تمرین کنید، مطمئن شوید که آنها را در سطح مفهومی درک کرده‌اید. همچنین، مرتباً برای تمرین آنها برگردید (و سایر مواردی که در دستتان است)، در غیر این صورت فراموش خواهید کرد؛

اگر چیزی را نمی‌فهمید، از استاد، معلم، معلم خصوصی یا دوست باهوش خود بخواهید که به شما کمک کند.اما وقت خود را با این کار تلف نکنید . هر شکاف دانشی را به سرعت برطرف کنید، در غیر این صورت، هر دانش بعدی که بر اساس آن پایه ساخته شده است (یا فقدان آن) متزلزل خواهد شد.

هر روز زمان کمی را به بررسی محتوای که در سخنرانی‌های قبلی ارائه شده است اختصاص دهید تا آن را فراموش نکنید. برنامه مطالعه Brainscape این بررسی را برای شما خودکار می‌کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید هر روز 15 تا 30 دقیقه مطالعه دارید.

اینها فقط چند نکته هستند که می‌توانید از آنها برای بهبود فوری تجربه یادگیری فیزیک خود استفاده کنید، اما برای مطالعه کامل، من واقعاً به شما توصیه می‌کنم ‘چگونه به طور مؤثر مطالعه کنید: راهنمای نهایی.’

 

  1. تمرکز خود را بر روی مفاهیم اصلی تمرین دهید

چگونه فیزیک را بهتر مطالعه کنیم؟ بعد از اینکه مطالعه خود را انجام دادید مطمئن شوید مفاهیم را حفظ کرده‌اید را با بررسی ایده‌ها، تعاریف و فرمولی که با آن مواجه شده‌اید، بررسی کنید. حفظ کردن این مفاهیم اساسی (یا حداقل درک) قبل از رفتن به سخنرانی بعدی واقعاً به شما کمک می‌کند تا آنچه را که در کلاس می‌گذرد دنبال کنید.

 

  1. یادگیری ریاضیات

گاهی اوقات ریشه مشکلات فیزیک شما – همانطور که در مورد من اتفاق افتاد – در مهارت‌های ریاضی زنگ زده یا حتی ناموجود نهفته است. و، متأسفانه، هر چه بیشتر در فیزیک پیشرفت کنید، بیشتر با فرآیندهای ریاضی روبرو خواهید شد که فکر می‌کردید مدت‌هاست پشت سر گذاشته‌اید. همچنین نمی‌توانید انتظار داشته باشید که شکاف‌ها در طول سخنرانی یا زمان کلاس شما پر شود، زیرا به احتمال زیاد، معلم یا استاد شما فرض می‌کند که شما در تمام ریاضیات لازم مهارت دارید. با محتوایی که به سمت شما پرتاب می‌کنند کنار بیایید. بنابراین، اگر با ریاضی مشکل دارید و در کلاس فیزیک شما را به هم می‌زند، امیدوار نباشید که این مشکل برطرف شود. از آنجایی که زبان علم هستید، نمی‌توانید مهارت‌های ریاضی زنگ زده را نادیده بگیرید.بهتر است از کسی بخواهید – یک دوست باهوش ریاضی، یک دانش آموز، یک معلم خصوصی ریاضی، استاد شما و غیره – مشکلات ریاضی خاصی را که دارید حل کند تا بتوانید با مهارت کامل به مطالعات فیزیک خود بازگردید.

 

  1. مفهومی فکر کنید

چه به دنبال یک نظریه میدان یکپارچه هستید و چه در حال مطالعه دینامیک اساسی نیرو و حرکت هستید، رویکردی مفهومی برای یادگیری فیزیک دارید می‌تواند به شما کمک کند مشکل خود را به یک سری مراحل اساسی تقسیم کنید. بر روی اصول تمرکز کنید، اما تصویر بزرگ را در پشت ذهن خود نگه دارید. کنار هم قرار دادن مفاهیم در درک یکپارچه از مشکل موجود، یافتن راه حل را بسیار آسان تر می‌کند.به یاد داشته باشید، دانش در فیزیک بر روی یک سری از پله‌های مفهومی – اصول و قوانین اساسی جهان – ساخته شده است که امکان کاوش در طیف وسیعی از موضوعات را فراهم می‌کند. موفقیت به دانش محکم از این اصول، و ذهن انعطاف پذیری بستگی دارد که بتواند این قوانین را ارزیابی کند و تعیین کند که چه زمانی و چگونه آنها را در یک مشکل خاص اعمال کند.بنابراین، سر خود را به دیوار نکوبید و در عوض از ساختمان‌های مفهومی برای پیشرفت استفاده کنید. و اگر گرفتار شدید، به عقب کار کنید تا مشخص کنید کجا به بیراهه رفتید.

 

  1. وارد منطقه مطالعه شوید

مثل بسیاری از دروس، اما شاید به ویژه آنهایی که با آنها مشکل دارید، تسلط بر فیزیک مستلزم مطالعه روزانه بدون وقفه است. معنای این برای همه متفاوت است: برخی افراد در یک کافی شاپ شلوغ بهترین کار را دارند، در حالی که برخی دیگر به سکوت و انزوا مطلق نیاز دارند.تجسم کنید چگونه و کجا مطالعه خود را به بهترین نحو انجام می‌دهید و آن را به یک روال روزانه تبدیل کنید تا بتوانید هر بار کمی وقت بگذارید روز (1) مرور آنچه در آن روز (و روز قبل از آن) آموخته‌اید، (2) تثبیت یادداشت‌های مطالعه، (3) اجرای برخی از مجموعه‌های نمونه مسائل، و (4) آماده‌سازی برای کلاس بعدی.

تدریس فیزیک

تدریس فیزیک

خودتان را امتحان کنید

وادار کردن کسی به امتحان شما – یا امتحان کردن خودتان – یک تمرین عالی برای بازیابی است. این تکنیک یادگیری به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را به حافظه بلند مدت خود اختصاص دهید و در صورت نیاز به راحتی آن را بازیابی کنید.یادآوری پاسخ به یک سوال یادگیری را بهبود می‌بخشد، همانطور که نوشتن آن پاسخ را بهبود می‌بخشد – شما آن را به حافظه متعهد می‌کنید.ممکن است هر بار که موضوع جدیدی را یاد می‌گیرید ایجاد فلش کارت برای شما مفید باشد. فلش کارت‌ها می‌توانند سؤالاتی داشته باشند یا پیامی داشته باشند که باعث فراخوانی اطلاعات مربوطه شود. از یک والدین، دوست، هم خانه یا دوست تحصیلی خود بخواهید تا با استفاده از فلش کارت شما را امتحان کند. عمل ایجاد آنها به تنهایی به شما کمک می‌کند اطلاعات را بهتر حفظ کنید و یک تکنیک مطالعه موثر است.

 

برای درگیر نگه داشتن مغز خود در طول کلاس، یادداشت برداری کنید، که می‌توانید بعداً به آنها مراجعه کنید، زیرا تکنیک‌های مطالعه خود را اصلاح می‌کنید.یادداشت‌ها می‌توانند به ذخیره اطلاعات در حافظه بلندمدت شما، همانجا در کلاس کمک کنند. این یادداشت‌ها برای مرور هنگام تکمیل ارزیابی‌ها و تکالیف مهم خواهند بود.

 

ممکن است برای شما مفید باشد که یادداشت‌های خود را بعد از کلاس فشرده کنید، بنابراین آنها واضح و آسان برای خواندن باشند. زیر نکات کلیدی خط بکشید یا برجسته کنید. اگر چیزی منطقی نیست، می‌توانید از معلم خود توضیح بخواهید.همچنین می‌توانید از ابزار‌های بصری مانند نمودارهای جریان و نقشه‌های ذهنی برای کمک به ساده‌سازی اطلاعات ایجاد کنید. برای برخی از دانش آموزان، این وسایل کمک بصری به آنها کمک می‌کند تا اطلاعات پیچیده را به خاطر بسپارند و به طور موثرتری مطالعه کنند.اگر یک کلاس را از دست دادید، از یک دوست یا همکلاسی خود بپرسید که آیا می‌توانید به یادداشت‌های آنها مراجعه کنید. این اطمینان حاصل می‌کند که هیچ سوراخی در یادداشت شما وجود ندارد.

فیزیک

فیزیک

یکی از تاثیرگذارترین راهبردهای یادگیری، «تمرین توزیع شده» است – فاصله زمانی مطالعه شما در چند دوره زمانی کوتاه در چند روز و هفته (نیوپورت، 2007). موثرترین تمرین این است که هر روز برای مدت کوتاهی روی هر کلاس کار کنید. مجموع زمان صرف شده برای مطالعه به اندازه (یا کمتر) از یک یا دو جلسه کتابخانه ماراتن خواهد بود، اما اطلاعات را عمیق‌تر یاد خواهید گرفت و در درازمدت بسیار بیشتری را حفظ خواهید کرد. نکته مهم این است که چگونه از زمان مطالعه خود استفاده می‌کنید، نه اینکه چقدر شما مطالعه می‌کنید جلسات مطالعه طولانی منجر به عدم تمرکز و در نتیجه عدم یادگیری و حفظ می‌شود.

 

برای اینکه مطالعه را در بازه‌های زمانی کوتاه در چند روز و هفته پخش کنید، باید بر برنامه خود کنترل داشته باشید. نگه داشتن فهرستی از وظایف برای تکمیل به صورت روزانه به شما کمک می‌کند تا جلسات مطالعه فعال منظم را برای هر کلاس در نظر بگیرید. سعی کنید هر روز کاری برای هر کلاس انجام دهید. در مورد مدت زمانی که قصد دارید برای هر کار اختصاص دهید دقیق و واقع بین باشید. نباید وظایفی بیش از حدی که می‌توانید در طول روز انجام دهید در لیست خود داشته باشید.

 

علاوه بر یادگیری عمیق‌تر مطالب، فاصله‌گذاری بین تمرین‌ها به جلوگیری از اهمال‌کاری کمک می‌کند. به جای اینکه روز دوشنبه چهار ساعت با پروژه مخوف روبرو شوید، می‌توانید هر روز 30 دقیقه با پروژه مخوف روبرو شوید. زمان کوتاه‌تر و ثابت‌تر برای کار بر روی یک پروژه مخوف به احتمال زیاد قابل قبول‌تر است و احتمال اینکه تا آخرین لحظه به تعویق بیفتد کمتر است. در نهایت، اگر مجبور هستید مطالبی را برای کلاس حفظ کنید (نام، تاریخ، فرمول)، بهتر است فلش کارت‌هایی برای این مطالب تهیه کنید و به طور دوره‌ای در طول روز مرور کنید.

راه های تدریس فیزیک

راه های تدریس فیزیک

سخن پایانی

خرید جزوه آموزش فیزیک که دارای محتوا مناسب و مبتنبی بر روش‌های نوین تدریس باشد به شما در یادگیری راحت تر و سریع تر درس شیمی کمک می‌کند و شما را برای آزمون پابان سال آماده میکند. بر خلاف کتاب درس فیزیک، تمرین‌ها و سوالات فیزیک کنکور سخت و دشوار هستند و نمی‌توان آن‌ها را به راحتی حل کرد. جزوه‌های آموزش فیزیک حاوی نکات مهم و کاربردی هستند به همین دلیل به شما کمک می‌کنند تا به راحتی موارد مهم و کاربردی درس فیزیک را متوجه شده و روی آن‌ها زوم کنید.

امتیاز 5 از 5
عارف ربیعیان

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0