عارف ربیعیان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

هزینه تدریس خصوصی فیزیک

دسته بندی :فیزیک ۱ دی ۱۴۰۲ عارف ربیعیان 164
تدریس خصوصی فیزیک

هزینه تدریس خصوصی فیزیک در تمام جهان بسته به میزان تخصص اساتید و نحوه تدریس آن‌ها و نیز نوع کلاس که به صورت عمومی برگزار می‌شود یا خصصی است، متفاوت است. هزینه تدریس خصوصی فیزیک در حال حاضر براساس توانایی اساتید در انتقال مفاهیم و نیز میزان درصد رضایت قبولی افراد از نحوه تدریس آن‌ها در ایران مشخص می‌شود. معمولا افرادی که می‌توانند به راحتی مفاهیم سخت و دشوار فیزیک را به شما آموزش دهند هزینه تدریس خصوصی بالاتری نیز دریافت میکنند. در ایران هزینه تدریس خصوصی فیزیک در شهر‌های مختلف نیز متفاوت است و قیمت پایه‌ای از طرف آموزش و پروش یا سایر نهاد‌های ذی ربط برای آن مشخص نشده است.

 

آموزش درس فیزیک

فرایند آموزشی در سراسر جهان باید در حال توسعه و نوسازی مستمر باشد. باید از تمام تکنیک‌های مدرن برای همگام شدن با تکنولوژی عصر حاضر و الزامات آن استفاده کرد. ضروری است که دانش آموزان به طور مداوم در مورد به روز رسانی‌های جدید مطلع شوند تا به آنها کمک کند خلاقیت خود را افزایش دهند. بنابراین لازم است روش‌های تدریس و فنون تدریس به گونه‌ای توسعه یابد که به رشد توانایی‌ها و مهارت‌های دانش آموزان کمک کند. مفهوم روش‌های تدریس و مفهوم فنون تدریس ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. مفهوم فنون تدریس در نتیجه توسعه مفهوم روش‌های تدریس پدید آمده است. و می‌توان روش‌های تدریس را به‌عنوان روش‌ها، ابزارها و وسایلی تعریف کرد که از طریق آن‌ها می‌توان ارزیابی، اعمال، برنامه‌ریزی فرآیند آموزشی و دانش‌آموزان را برای رسیدن به اهداف آموزشی ممکن کرد. همچنین بیانگر شیوه‌های فکری و فرآیندی است که از طریق آن فرآیند آموزشی توسعه می‌یابد. روش‌های تدریس علاوه بر بهبود عملکرد معلم می‌تواند به دانش آموزان کمک کند تا توانایی‌های خود را توسعه دهند، سطح درک خود را افزایش دهند و در تلاش و زمان خود صرفه جویی کنند.

 

مفهوم روش‌های تدریس بخشی از مفهوم فنون تدریس است که گسترده‌تر و جامع‌تر است. فنون تدریس را می‌توان به عنوان یک سازمان یکپارچه تعریف کرد که شامل مجموعه‌ای از مواد، ابزارها، ابزارها و نگرش‌های آموزشی است که معلم برای شفاف سازی یک ایده یا تغییر مفهوم مبهم به منظور کمک به وضعیت بهتر فرآیند آموزشی از آنها استفاده می‌کند. همچنین هدف آن بهبود برنامه‌های درسی، روش‌های تدریس و شرایط و توانایی‌های معلم است.

آموزش فیزیک کنکور

آموزش فیزیک کنکور

برخی از تکنیک‌های مدرن مورد استفاده در آموزش:

در چند سال گذشته، ما شاهد توسعه بسیاری از تکنیک‌های تکنولوژیکی در نتیجه پیشرفت علمی بوده‌ایم. در نتیجه، بسیاری از روش‌های فن‌آوری پیشرفته در عرصه علم مانند رایانه و ماهواره پدید آمده‌اند. این روش‌ها در روند توسعه آموزش منعکس شده است. معلمان اکنون می‌توانند با استفاده از این روش‌های مدرن، محیط یادگیری آسانی را برای دانش آموزان ایجاد کنند و به خلاقیت بیشتر آنها کمک کنند. همچنین البته لازم است معلمان مهارت‌های شخصی خود را توسعه دهند، زیرا معلمان اکنون موظف هستند به دنبال روش‌های فن آوری مدرن و همگام با آن باشند.

 

یادگیری آنلاین

تدریس آنلاین قبل از همه‌گیری COVID-19 برای اکثر معلمان عادی نود، اما همیشه برخی از معلمان بوده‌اند که ترجیح می‌دهند آنلاین کار کنند. معلمان آنلاین اغلب از آزادی کار در خانه، انتخاب ساعات کاری خود و رئیس خود بودن لذت می‌برند.اما آموزش آنلاین دقیقاً شامل چه چیزی است؟ اساساً، این فرآیند آموزش دیگران با استفاده از اینترنت است، چه از طریق تماس‌های ویدیویی فردی یا گروهی، وبینارها یا پلتفرم‌های پیام‌رسانی باشد. معمولاً این ترکیبی از چیزهایی است که دانش آموزان را درگیر خود نگه می‌دارد.اگر به تدریس آنلاین فکر می‌کنید، یا شغل فعلی شما نیاز به تدریس آنلاین دارد، باید با فناوری و اینترنت راحت باشید. این به این دلیل است که تمام ارتباطات شما به صورت آنلاین خواهد بود و باید منابع دیجیتالی برای دانش آموزان خود ایجاد کنید. این منابع ممکن است ارائه، طرح درس، کاربرگ، ویدئو یا سخنرانی صوتی باشد.نکته مهم در مورد یادگیری آنلاین این است که برای بسیاری از افراد در دسترس است. همه نمی‌توانند به مدرسه بروند، اما افراد بیشتری به اینترنت دسترسی دارند. البته، فناوری می‌تواند مانعی برای آموزش نیز باشد، اما با گذشت سال‌ها، خوشبختانه این مانع در حال شکسته شدن است.اگر می‌خواهید یاد بگیرید چگونه یک معلم آنلاین عالی باشید، بهترین مکان برای شروع، امتیاز بسیار بالا ما است نحوه آموزش آنلاین: ارائه تداوم برای دانش‌آموزان دوره. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با موفقیت از آموزش حضوری به آموزش آنلاین حرکت کنید تا شما و دانش آموزانتان بیشترین بهره را از یادگیری ببرید.

 

یادگیری تجربی

اگر قبلاً در مورد یادگیری تجربی چیزی نشنیده‌اید، ایده این روش این است که یادگیری محصول تجربه است. اگر به نظر چیزی است که ممکن است به آن علاقه داشته باشید، ما یک مقاله کامل داریم که نحوه اعمال یادگیری تجربی را در کلاس درس و فراتر از آن بررسی می‌کند. ما فقط می‌توانیم از تعامل و تعامل با جهان و افراد اطراف خود تجربه کسب کنیم. این نظریه یادگیری از چرخه یادگیری تجربی دیوید کلب می‌آید و نقش همه تجربیات ما در یادگیری، از احساسات و شناخت تا محیط ما را در نظر می‌گیرد. نظریه کلب در سال 1984 نشان می‌دهد که چهار مرحله اصلی در چرخه یادگیری وجود دارد:

تجربه عینی. این زمانی است که یادگیرنده تجربه جدیدی مانند دوچرخه سواری برای اولین بار دارد.

مشاهده بازتابی. پس از تجربه ملموس، یادگیرنده باید در مورد اعمال خود فکر کند و تماشای انجام آن عمل توسط دیگران باشد.

آزمایش فعال. در مرحله آخر، یادگیرنده بازتاب‌ها و درس‌های قبلی خود را در نظر می‌گیرد و سپس تجربه اصلی را دوباره امتحان می‌کند تا ببیند آیا پیشرفتی حاصل شده است یا خیر. این منجر به یک تجربه بتن جدید می‌شود و بنابراین چرخه دوباره شروع می‌شود.

یادگیری تجربی یک روش آموزشی عالی است زیرا خلاقیت را تشویق می‌کند، به دانش آموزان کمک می‌کند تا از اشتباهات درس بگیرند، تفکر تأملی را تقویت می‌کند و دانش آموزان را برای تجربیات آینده آماده می‌کند. می‌تواند برای چندین موضوع، به ویژه در آزمایش‌های علمی، مربیگری ورزشی و پروژه‌های گروهی موثر باشد.

برخی از راه‌های ساده برای تشویق یادگیری تجربی در کلاس شامل تشویق دانش‌آموزان به ارزیابی منظم خود و تأمل در مورد آموخته‌هایشان است. به عنوان یک معلم، ممکن است بخواهید تدریس خود را یادداشت کنید یا مجله‌های بازخوردی را نگه دارید تا بتوانید در مورد درس‌های قبلی فکر کنید.

 

تمایز

یادگیری متمایز یک روش آموزشی است که دستورالعمل‌ها را برای دانش آموزان بسته به نیازهای فردی آنها تنظیم می‌کند. این روش می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد اگر کلاس‌های با توانایی مختلط تدریس می‌کنید و می‌خواهید همه از هر درس بیشترین بهره را ببرند. این یک رویکرد نسبتاً سنتی برای آموزش کلاس‌های با توانایی ترکیبی است، اما اگر با حساسیت مدیریت شود، می‌تواند موفق باشد. برای مثال، برخی از معلمان ممکن است بسته به توانایی دانش‌آموز، محتوای کاملاً متفاوتی را آموزش دهند. با این حال، این می‌تواند باعث شود دانش آموزان احساس خجالت کنند و معلمان از تلاش برای انجام کارهای بیش از حد به یکباره احساس خستگی کنند.

 

در این یادداشت، برای معلمان مهم است که اطمینان حاصل کنند که یک کلاس درس فراگیر ایجاد می‌کنند که در آن دانش آموزان با همه توانایی‌ها، صرف نظر از جنسیت، مورد استقبال قرار می‌گیرند.، نژاد، تمایلات جنسی یا ناتوانی. هرگز نباید از یادگیری متمایز برای ایجاد احساس حقارت در برخی دانش آموزان نسبت به دیگران استفاده شود.یک راه بهتر برای رویکرد تمایز، آموزش به روش‌های مختلف از جمله کتاب، فیلم، تصاویر و ارائه شفاهی است. این به دانش آموزان مختلف فرصت می‌دهد تا درگیر شوند و محتوای درس را درک کنند. حتی می‌توانید فراتر از آن بروید و فعالیت‌های کلاسی و سبک‌های ارزیابی متفاوتی را ارائه دهید.به عنوان مثال، اگر موضوع کلاس نمایشنامه شکسپیر باشد، می‌توانید به دانش آموزان اجازه دهید تا درک خود را به روش‌های مختلفی نشان دهند. آنها می‌توانند یک مقاله بنویسند، یک ارائه شفاهی ارائه دهند، یک تصویرسازی یا کمیک بسازند، یا با هر نقطه قوتی که دارند بازی کنند.

 

یادگیری ترکیبی

روش آموزشی بعدی که در حال بررسی خواهیم بود، یادگیری ترکیبی است. اساساً، یادگیری ترکیبی ترکیبی از یادگیری سنتی سنتی و یادگیری مبتنی بر فناوری است. اگرچه یادگیری ترکیبی قبل از همه‌گیری COVID-19 وجود داشت، اما در این دو سال در مدارس و دانشگاه‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

استفاده از مدل یادگیری ترکیبی می‌تواند هم برای دانش‌آموزان و هم برای معلمان عالی باشد زیرا حد وسطی را بین روش‌های سنتی و مبتنی بر فناوری تشکیل می‌دهد. از فناوری کافی برای تمرکز و علاقه دانش‌آموزان استفاده می‌کند، اما همچنین فرصت‌هایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا به صورت حضوری با معلمان و همکلاسی‌های خود صحبت کنند، که می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

 

چند نمونه عالی از یادگیری ترکیبی عبارتند از:

یادگیری فلکس. دانش آموزان با معلمان در کلاس هستند، اما در درجه اول از روش‌های یادگیری آنلاین استفاده می‌کنند. معلمان برای حمایت و آموزش در هر زمان که نیاز باشد وجود دارند.

واقعیت مجازی. دانش آموزان در یک کلاس درس فیزیکی هستند اما می‌توانند از واقعیت مجازی (VR) برای غوطه ور شدن در یک محیط استفاده کنند. این می‌تواند یک نقطه عطف تاریخی، گالری هنری یا شگفتی طبیعی باشد، با هدف جلب توجه آنها و افزایش یادگیری آنها.

آموزش مجازی غنی شده. فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین با استفاده از فناوری‌های دیجیتال تکمیل می‌شوند، اما دانش آموزان می‌توانند در صورت لزوم جلسات حضوری ترتیب دهند.

این احتمال وجود دارد که با گذشت زمان، مدل‌های یادگیری ترکیبی غالب‌تر شوند و زندگی فیزیکی و دیجیتالی ما به طور فزاینده‌ای به هم مرتبط شوند.

گیمیفیکیشن یک استراتژی است که عناصر بازی مانند را در فعالیت‌های غیربازی برای افزایش انگیزه پیاده‌سازی می‌کند. از آنجایی که کودکان به بازی‌ها علاقه زیادی دارند، از بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های موبایل گرفته تا زمین بازی و بازی‌های تخته ساده، این می‌تواند نقطه شروع خوبی باشد. شایان ذکر است که گیمیفیکیشن لزوما نباید در هر زمینه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. گاهی اوقات، درس‌ها نیاز به بحث‌های جدی تری دارند. علاوه بر این، یادگیری بیش از حد مبتنی بر بازی احتمالاً بخشی از سرگرمی و افزایش انگیزه کودکان را از بین می‌برد.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید یادگیری مبتنی بر بازی را در درس‌های خود بگنجانید:

سیستم‌های امتیازی

سطوح و نوارهای پیشرفت

چالش‌ها و مسابقات

جوایز بی نظیر

نشان‌های یادگیری

 

یادگیری دانش آموز محور

احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که این رویکرد روی چه چیزی متمرکز است – دانش آموزان شما. در حالی که موفقیت و شادی دانش آموزان همیشه برای معلمان اولویت بالایی دارد، یادگیری دانش آموز محور با روش‌های تدریس سنتی متفاوت است.

یادگیری معلم محور، که بیشتر رایج است، به معلم نیاز دارد که دستورات کلاسی بدهد و کلاس را هدایت کند در اکثر مواقع . با یادگیری دانش آموز محور، به دانش آموزان فرصت‌های بیشتری داده می‌شود تا انتخاب کنند چه چیزی را می‌خواهند یاد بگیرند و چگونه می‌خواهند آن را بیاموزند. این همچنین به عنوان یادگیری شخصی شناخته می‌شود.

در رویکردهای یادگیری دانش‌آموز محور، دانش‌آموزان تشویق می‌شوند به جای شرکت در فعالیت‌های منفعلانه‌تر مانند گوش دادن به یک سخنرانی یا نوشتن یک مقاله، نقش فعالی در کلاس داشته باشند. آنها بحث‌های زیادی با همسالان و معلمان خود خواهند داشت، و همچنین تشویق می‌شوند تا سوالاتی بپرسند، که با یادگیری مبتنی بر تحقیق مرتبط است.

برخی از نمونه‌های عالی این نوع رویکرد شامل شرکت دانش‌آموزان در مناظره‌ها، پروژه‌های گروهی کوچک و سناریوهای نقش‌آفرینی سرگرم‌کننده است. به عنوان یک معلم، وظیفه شما این است که یک تسهیل کننده عالی باشید. شما باید ارتباطات باز، کنجکاوی، خلاقیت و کاوش را تشویق کنید. در پایان یک فعالیت کلاسی، معلم باید دانش‌آموزان را ترغیب کند که در مورد آنچه یاد گرفته‌اند فکر کنند.

آموزش فیزیک

آموزش فیزیک

مزایای روش‌های نوین تدریس چیست؟

اکنون که برترین روش‌های تدریس مدرن را مورد بحث قرار داده‌ایم، بیایید ببینیم که چگونه آنها برای کمک به یادگیرندگان با هم کار می‌کنند.

 

  1. یادگیری فعال

تدریس مدرن مبتنی بر فعالیت است و تجربیات یادگیری بسیار تعاملی ایجاد می‌کند. شناخته شده است که یادگیری فعال نه تنها جذاب‌تر – حتی جذاب‌تر است – بلکه از نظر اثربخشی حتی با یادگیری غیرفعال مقایسه نمی‌شود.

وقتی دانش‌آموزان به طور فعال در فرآیند یادگیری شرکت می‌کنند، چه از طریق بحث و چه از طریق یک پروژه عملی، زمانی که آنها مسائل دنیای واقعی را حل می‌کنند و حقایق و اصطلاحات را بدون زمینه به خاطر نمی‌سپارند، اطلاعات را با تلاش بسیار کمتر و برای مدت طولانی‌تر درونی می‌کنند.

 

  1. مهارت‌های نرم

آموزش مدرن همچنین مهارت‌های نرم ضروری را ترویج می‌کند و از مفهوم محدود آموزش که بر مهارت‌های فنی تمرکز دارد دور می‌شود. تفکر انتقادی، حل مسئله، کار گروهی، و بسیاری از ویژگی‌ها و شایستگی‌های شخصیتی به‌طور طبیعی در این فرآیند ایجاد می‌شوند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا خود را کشف کنند و با نقاط قوت و ضعف خود کار کنند.

 

  1. شخصی سازی

روش‌های تدریس مدرن انعطاف پذیر هستند و گزینه‌های مختلفی را برای سبک‌های مختلف یادگیری و نیازهای منحصر به فرد دانش آموزان ارائه می‌دهند، مانند روش‌های . زبان آموزان می‌توانند با سرعت خود و با مطالبی که بیشتر دوست دارند یاد بگیرند.

هزینه تدریس خصوصی فیزیک در مواردی که استاد از روش‌های نوین تدریس استفاده کند بیشتر خواهد بود هر چندک ه این هزینه با توجه به مزیت‌های زیادی که در ادامه برای شما در انتخاب شغل دارد، نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در رشته تجربی و یا ریاضی کنکور دهید حتما باید با مفاهیم فیزیک به صورت کامل و دقیق آشنا باشید تا بتوانید در امتحانات نهایی و کنکور سوالات سخت را بدون سختی و مشکل حل کنید.

تدریس فیزیک

تدریس فیزیک

به توانایی‌های دانش آموزان خود اطمینان داشته باشید

هنری فورد می‌گوید: «چه فکر کنی که می‌توانی و چه فکر کنی نمی‌توانی، حق با توست.» در حالی که او بیشتر به ایمان به توانایی خود برای موفقیت اشاره کرد، همین ایده به طور کلی در مورد اعتقاد ما به دیگران صادق است. دانش‌آموزانی که عزت نفس پایینی دارند، ممکن است به‌ویژه در برابر باور یا عدم اعتقاد معلم آسیب‌پذیر باشند. ممکن است مفید باشد که آنها را از ناامنی غول‌های فیزیک دوران گذشته آگاه کنیم: اینشتین و نیوتن بارزترین نمونه‌ها هستند.

 

با این حال احتیاط لازم است، زیرا برجسته کردن عدم اعتماد به نفس دیگران به خودی خود روشی خارق‌العاده برای القای وجود آن در دانش‌آموزان نیست. در عوض، سعی کنید آنها را با ملایمت اما محکم به عشق فیزیک هدایت کنید.این ممکن است با استفاده از مثال‌های دنیای واقعی مربوط به علایق شخصی دانش‌آموزان و با صحبت کردن به شیوه‌ای هیجان‌انگیز (و بنابراین هیجان‌انگیز) در مورد مفاهیم گسترده‌تر و به راحتی قابل درک قبل از غوطه‌ور شدن در عمق آن انجام شود.

ابراز اطمینان خاطر به دانشجویان

مانند تمرین اول، بیان صریح اعتقاد فرد به توانایی‌های دانش آموزان به عنوان یک حرکت اضافی در جهت درست عمل می‌کند. هرکسی احتمالاً به تشویق به خوبی واکنش نشان می‌دهد تا به بیگانگی. پروژه‌های عملی، مانند شناور کردن حلقه‌های آهن‌ربایی به دور مداد، یا پر کردن یک بطری بدون درپوش و فریز کردن آن برای مشاهده سرریز یخ، نه تنها هیجان‌انگیز است، بلکه می‌تواند دانش‌آموزان را با خودارزیابی بالاتری همراه کند، اگر بتوانند برخی از آن‌ها را بیابند. از مراحل به تنهایی

اجازه دادن به ابتکار عمل بیشتر

انجام فعالیت در مقابل دانش آموزان با شرکت در کنار آنها یکسان نیست. هنگامی که با دانش آموزان کار می‌کنید، و سپس به آنها اجازه می‌دهید فرمان را در دست بگیرند، به احتمال زیاد از نتایج احساس رضایت می‌کنند و تکالیف آینده را با اشتیاق کامل می‌کنند. برخی حتی ممکن است خودشان شروع به خواندن بیشتر کنند و به دنبال آثار جنیفر اوئلت یا لارنس کراوس.

حفظ کردن

تکرار نباید کسل کننده باشد. Mnemonics یک روش همیشگی برای تعمیق مسیرهای عصبی است که بیشتر از یک ترم یا سال تحصیلی طول می‌کشد. هک‌ها و قافیه‌های زبانی یک راه سرگرم کننده و فعالانه برای اطمینان از حضور ذهنی زبان آموزان است.

لذت بردن از یادگیری

دانش‌آموزان به احتمال زیاد به تکانه اهمیت می‌دهند، اگر برای آنها اعمال شود، مانند سرعت سورتمه زدن به پایین تپه برفی.

تکالیف معقول را تنظیم کنید

هم کمیت و هم محتوای تکالیف باید تحت نظارت باشد، زیرا بدون چالش یا غرق شدن دانش‌آموزان هر دو دستورهایی برای کمبود یادگیری هستند. ممکن است از دانش‌آموزان بخواهیم علت حباب‌های فرمی را در زمانی که هنوز در حال کشف گرانش هستند، فرض کنند.

تعامل یک به یک

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای چهره‌های ناشناس در میان جمع احساس کنند که مانند افراد هستند. صحبت یک به یک با دانش آموزان ممکن است آنها را تشویق کند تا در مورد فضای با ابعاد بالاتر مطالعه کنند، خواه این یک تکلیف مستقیم باشد یا صرفاً حدس و گمان فراتر از آنچه آموزش داده شده است. هر دو قدرت تغییر زندگی را دارند.

در ارتباط ماندن با والدین

مادران و پدرانی که به نظر می‌رسد علاقه‌ای به کمک به فرزندان خود در کارشان ندارند، ممکن است ندانند چگونه کمک کنند. ارتباط مستمر با والدین در مورد پیشرفت فرزندانشان می‌تواند به جلوگیری از بی توجهی به چالش‌ها کمک کند.

نظارت بر سازمان دانشجویان

اگر کودکی برای مرتب نگه داشتن کلاسورها و پوشه‌هایش تلاش کند، تکالیفی که با پشتکار انجام شده ممکن است در باتلاقی از کاغذها ناپدید شوند. کمک به جدا کردن یادداشت‌ها و تکالیف مدرسه سفارش داده شده توسط ماژول به جداسازی الکتریسیته و مغناطیس از نیروی باد کمک می‌کند.

تمرین آموزش کل مغز

این یک روش جدید ابتکاری است که به وسیله آن معلمان یک مفهوم را قبل از اینکه دانش آموزان آن را برای یکدیگر توضیح دهند توضیح می‌دهند. اگر دانش‌آموزان به اندازه کافی درباره مدارهای بیضوی بدانند تا جزئیات را به دیگران نشان دهند، آنگاه به خوبی یاد گرفته‌اند.علاقه مستقیم دانش‌آموزان به فیزیک به آنها کمک می‌کند تا در کلاس‌های علمی آینده‌شان بیشتر نباشند. این الهام بخش تفکر انتقادی است که در سراسر برنامه درسی کمک می‌کند.

مدرس فیزیک

مدرس فیزیک

سخن پایانی

داشتن دانش در ارتباط با مسائل مختلف مطرح شده در درس فیزیک و نیز آگاهی داشتن نسبت به دانش آموزان علاقه مند به فیزیک مواردی هستند که معلمان فیزیک پس از سال‌ها آموزش نسبت به آن‌ها دانش کافی و کامل را به دست می‌آوردند و می‌توانند بدون مشکل درس فیزیک را با روش‌های نوین و مناسب به دانش آموزش دهند تا جایی که به بهترین اساتید فیزیک تبدیل شوند. تدریس خصوصی فیزیک برای افرادی که احساس می‌کنند نیاز به آموزش شخصی در این درس دارند و یا فکر می‌کنند از دیگران عقب تر یا جلوتر هستند برای موفقیت در کنکور بهترین انتخاب است. در این صورت شما می‌توانید براساس نیازی که دارد و سوالات خود از استاد آموزش‌های مورد نیاز و ضروری را دریافت کنید.

امتیاز 5 از 5
عارف ربیعیان

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0